2.21.2010

yeni template

düşündüm, değişiklik olsun istedim blogumda. kategoriler falan olsun, kategori seçince yazdıklarım gelsin böyle düzenli düzenli istedim. ama sonra azcık realist düşündüm ve kategorilendirilebilecek şeyler yazmadığımın farkına vardım. yazdığım her şey için farklı kategori oluşturup ortamın amına kordum, olmazdı yine. çünkü ben böyle biriyim, abartırım. canım süt mü çekti? 1 litreyi kafama diker bitiririm, 20dk içinde 2,5 litre kola içerim, biraya başladım mı tadında bırakamam mesela.ayarsız dengesiz bi insanım ben, bak şimdi de kendime atarlanıyorum, böyleyim işte. sonuç olarak template olmaz, olmamalı.hem o tepedeki yavşak yumurta figürü olmazsa ne yaparım ben? o sıcaklığı veremez hiç bi template. template kötü, template bad.

ayrıca şu an düşündüm bak bunu;
temp-late diye ayırıp temp'in de temporary nin yani "geçici" nin kısaltılmışı olduğunu düşünürsek. late zaten gecikmek, yes. herneyse diyorum ki boşa zaman kaybı olur template değiştirmek. geçici de olsa gecikti-


hay sikeyim tespite başladık bitiremedik iyi mi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder