giderek büyüyosun, ikimiz de farkındayız bunun. aslında ilk değilsin, son olacağının garantisini de veremem. çünküm benim bir blogum daha vardı, gerçi geocitiez şeysiydi de blog gibi kullanmaya başlayıp emma watson fan page'e çevirdiğim fakat ardından şifremi bilen YAVUŞAK bir arkadaşım tarafından hacklenerek porno sitesine çevrilen bir blogum... bi gece sabahlamıştım o resimleri bulmak, monte etmek için falan da son hali de gayet iyiydi. sıradan bir porno sitesi değil emma watson içerikli bir porno sitesi yapıvermişti arkadaşlarım o siteyi, düşünceli ipneler sizi. hepinizi selamlıyorum, fazlası yok.
işte öyle, bunun şifresi de büyük ihtimalle çoğu arkadaşım tarafından bilinmekte, şifrelerim orospu oldu üstünden geçmeyen yok. fakat, biz büyüdük ya hani artık böyle şifre değiştirmektir insanları kızdırmaktır(burası tamamen yalan) eğlenceli gelmediğinden güveniyoruz birbirimize.
öf bi sıkıcı paragraf daha geçti, herneyse mutluluğum o yüzden diil, dedemler gitti lan. adam beni resmen sevmiyo, ben onu çok seviyorum fakat, yeş. bak dilim yes demeye varmaz oldu be blog, dişlerim geri çekildi sinirden. adam 3-5 günde tüm yaşam enerjimi emdi, ve gitti. evi namaz kokuttu, nargileme laf etti, bilgisayarıma laf etti. internet koptuğundan telefonu kurcaladım dün tüm gün, ona da laf etti. lan naparsam yapiyim laf ediyo, en iyisi bişey yapmamak dedim bu sefer de hiç bi işe yaramıyosun diye laf etti. eskiden tembelim diye laf ederdi(ki ailedeki resmen en çalışkan insan benim, yani evet bu kadar tembel biri olmama rağmen) üniversiteye girdim gayet yeterli bir bölüme ve adı olan bir üniversiteye. yok amına koyum bu sefer de türkçe bölüm niye okumuyosun ne biçim türksüne geldi laf. bre amına koduğum sanane? siktirgit sen oku türkçe adamı deli ediyonuz dfsz. olm bak biri bu satırları okuyup dedemi haberdar ederse gelir oraya ümüğünüzü sıkarım. sen bildin kendini, di mi şakir? amcık seni. bye diyorum ve başı ve götü birbirinden bu kadar farklı olabileceğini tahmin bile edemediğim son GİRİ'mi giriyorum. yok lan yok başlıktı o, alttaki şeyler giri olcak. yada her ne sikimse işte.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder