nasıl bu kadar beyinsiz olabiliyorsunuz şaşırmadan edemiyorum lan. msnde veya sms olarak ufff/puff yazarak göndermek nedir anasını satiim ya. sıkılıyosan sıkılıyosundur da uflamak nedir? ben mi sıkıyorum seni? ben sıkıyosam bana niye pufluyosun? başkası mı sıkıyo? e yine aynı sorun, bana niye püflüyosun? derdini söyle en azından, yada başka bir şey söyle de laf dönsün.
bi de ilk seferde pufflamaya başlayanlar var ki öf, allah belalarını versin. daha demin ekledin msne, "puffff çok sıkılıyorum konuşsana ya" nedir ulan mal?
anlamıyorum ulan sizi, anlayamıyorum..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder