2.21.2010

s3y1T 1n(ek@b@k

bakın, ne kadar da rahatsız duruyo değil mi? bence de öyle. peki neden l33t olmaya kasıyosunuz? yapmayın arkadaşım çok itici oluyo. sıf böyle yazdığı için hiç konuşmadığım insanlar var aranızda, evet hepinizin benle konuşmak için can attığının da farkındayım ayrıca. lan anlayamıyorum bile bazen sizi, ne diye kendinizi de zorluyosunuz ki? yazın insan gibi, tamam aralardan harfleri çalıyosunuz, buna alıştım anlayabiliyorum artık. ama bari kullandığınız harfler harf olsun ulan?!

amına koyum elimde olsa toplıcam hepinizi bi yerde, böyle rakamlardan oluşan kızgın demirleri sokucam götünüze. ağlıycaksınız acıdan, götünüzden yaş gelicek, sonra sağınıza solunuza rakam koycam, LEBLEBİ falan yazıcam bakın o zaman böyle saçma salak leetleşebiliyo musunuz? bi de büyük "L" var, onu yapanların götüne koyim zaten.
ben bu insanlar yazı yazarken sol ellerinin serçe parmağıyla SHIFT tuşuna basıyolar sanıyodum "L" çıkartırken. hayır efenim öyle yapmıyo çoğu, siz de yanılıyosunuz benim gibi. bu insanlar "caps lock" açıp kapatıyo.üşenmeden... ve şu anda kafamda kurduğum gibi; o Lyi sokucan ağzından, erkekse penisiyle yer değişecek "L"nin uç kısmı, kalcak siksiz. görcek ebesininkini, karıysa zaten allahından bulsun yine aynı şekilde ordan öyle bi uzuvla gezicek.

allah belanızı versin lan, ben de allaan belasını veriyim. niye bana böyle baş ağrısı veriyosun lan? verme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder