2.07.2010

hep yapmam gereken bişeyler varken blog yazıyorum ulan ben

bu da garip bi duygu. aslında yapmam gereken bir şey yok içeri gidip kanald'yi açmak dışında. ama yapmam gerekiyomuş, yapmazsam bişeyler eksik olcakmış gibi hissettim bi an. o yüzden hemen açtım blogu ve içeri gitmemek için direniyorum. sadece direnmiyor, adeta saldırıyorum da. ne demişler? en iyi savunma saldırıdır. daha ne laflar var aslında da yazmıcam hepsini.

bi tane çok feci beğendiğim, içinde kaybolduğum. söyleyenin taşaklarını yirim(şakka amk) dediğim bi laf var. here it is;

a man with a watch knows what time it is. a man with two watches is never sure.


hemen kendimi yerleştiriyorum lafın içine, fazla akıl zarar yeaaaav. ondan böyle miserable'ım diyorum. evet miserable'ım diyorum, miserable. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder