2.04.2010
lost. nd LA X
şimdi 6. sezon çok feci beklendi ya, ilk 5 sezonu izleyip de heyecan içinde 6. sezonu beklemeyen ipnedir, şişkodur, tobdur. allah belalarını versindir ayrıca da.herneyse, biz 3-5 arkadaş olarak losta 2 yıldır falan LOAAAAAOKSHSTFSz diyoduk kelimenin sonlarına doğru ağızdan ve burundan hava vererek. e tabi yukarıdaki gibi yazmak zor oluyo söylemeye nazaran. kısaca LAKS hatta LAX yazar olmuştuk losttan bahsederken. evet lost yazmak çok uzunve zahmetli, yok lan ondan değil bildiğin yavşaklık. herneyse, 6. sezonun ilk 2 bölümü, yada ilk fakat 2li olan bölümü de LA X adında. bu ne demek blog? bu ne demek biliyo musun? izle beni demek, ye beni demek, dişle beni demek.dün ansızın sikilen kablolar ve sililen internet yüzünden bu sabaha kalmıştı izleme faslı.indi ve şu an downloads klasörümde beni beklemekte 2.2gblık lostum.izlicem onu birazdan, ama iyice ağzım sulansın istiyorum ondan bahsederken. dün çıkan promolara, reviewlere göz attım.6x00ı izledim. ufak kuzenlere lostu ve gizemlerini anlatırken tüylerim diken diken ve gözlerim dolu bir biçimde ŞİNDİ Bİ ADAM VAR LOK DİYE, O ADAMI AYLARCA VAAAY ARTİZ DİYE İZ- oha spoylır veriyodum. allah korudu, losttan bahsetmicen arkadaş, blog müdavim(aha kelime dağarcığı, inşallah doğru kullanmışımdır)lerine ne büyük bir kötülük edecektim oysa ki. herneyse, ben sütümü yudumlarken lostumu izleyeyim. seviyorum seni lost, seviyorum seni kate.libby tek sana ısınamadım lost karıları içinde, bi de shannon miydi lan o uzun bacaklı karı. onu da sevememiştim. ama ana lucia(L)yani. allah gibi hatun, yeme de ye.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder