çok garip bir şey. adres çubuğuna bir internet adresi yazıp açılan sayfada aranana ulaşmak o kadar zor geliyo ki bazen.link istiyosun resmen insanlardan, üşenmezlerse veriyolar. üşenirlerse de, o iş yarıda kalıyo. ha diceksiniz ki madem o kadar üşeniyosun bu yazıları nasıl yazıyosun? dediniz mi? he? işte işin sırrı burda, buraya yazıyorum ki ileride üşenmeyeyim. ha büyük ihtimalle tekrar üşenicem. ama beni en çok geren kısım adres çubuğuna mouse ile tıklayıp adresi yazmak ardından home tuşuna basarak 3 adet w eklemek. o yüzden girdiğim tüm siteleri operamın sağına soluna mergeledim ki adres çubuğuyla tek bağlantım link c/plemek olsun. demek ki üşenme sebebim adres çubuğu benim. adres çubuklarını daha sevecen yapsın artık insanlar.sevelim biz de, nereye kadar böyle?
2.07.2010
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder