2.26.2010

mutsuzluk

peki aylardır en ufak hastalık belirtisi bile olmayan benim, bu gece birden boğazımın ağrıması? bu önemli günün arefesinde hem de?
ben küfür etmeyeyim de kim etsin.

karı

ya aslında karı-kız ayrımının bekaretle alakası yok gözümde.
karı olmak için sevişmeye falan gerek yok yani, daha basit.
bi tane çanta edinin yazının sonunda ekleyeceğim şekilde, instant bir biçimde karı olursunuz. o gençlik gidiverir, çökmüş bir surat oluşur anında. dertli dertli bakışlar, akşama ne pişircez gibisinden düşünceler belirir kafanızda.
deneyin.

2.21.2010

kaşlarını kaldıran güzel

kaşları kaldırıp çeneyi biraz daha öne itince daha güzel oluyosun di mi? yalan amına koyum ya, yalan. yok öyle bi gerçeklik. daha iddaalı mı görünüyosun? e yine hayır. e neden yapıyosun bunu? zaten incelte incelte kürdana çevirmişsin kaşını, ince ve çok koyu bi kaş, olmamış. kaşla gözün arasına da 3cm boşluk, ı-ıh.
azcık insan olun lan, götünüz başınız ayrı oynamasın. fotoğraflarda "pozlarınız" olmasın, sizin albümlerinizin çoğunu tek fotoğrafınızla oluştururum lan. suratınız hep aynı, yandan giriyo, tek göz hafiften belirgin falan. yapmayın, karşıdan da poz verin 2 kulağınızın göründüğü fotoğraflar istiyoruz. ha bunu sağlayamıyosanız da, götünüzü başınızı açın da fotoğraflarınız arasında gezinirken sıkılmayalım.

tesettürlü ve makyajlı kızlara laf atmıyorum, onları allah cezalandırmış.ama şunu demeden bırakmam; alican kendi götüne kaş göz çizse sizden güzel olur.

silikon

sen çok güzel bir şeysin, her halinle.
göğüslerdekini de severim, o yabıştırmak/monte etmek için kullanılanı da. aslında dolaylı yoldan o göğüslerdeki de yabıştırmak için kullanılıyo olabilir de ondan başka zaman bahsederim. benim olayım o silikon sticklerle şu an, tabancaya takılan.
çok güzel lan, 8. sınıfta iş eğitimi dersinde almıştım 4 tane falan, başladığım işi de bitiren bi tip olmadığımdan 3 tam 1 yarım olarak o yıldan itibaren benimle birlikte her yere geldi bu stickler. şimdi de çekmecemde rastladım birine, 10dk dır dizime baldırıma vuruyorum.acıtıyo da sert vurunca, ayarını tutturursanız kuş gagalıyomuş gibi oluyo baldır. çok eğlenceli, büküyosunuz tekrar eski halini alıyo falan.
herkesin bir silikonu olmalı arkadaşlar, ucuzdur da yani. alın, arkadaşlarınıza gösterin iki sallayın vuhps diye ses çıkartın rüzgarından sonra çat diye abanın üstlerine. çok feci acıtıyo, o darbeyi yemeyen bilmez o acıyı. öğretin herkese silikondan kaçınmaları gerektiğini.

canım süt çekti

yeni template

düşündüm, değişiklik olsun istedim blogumda. kategoriler falan olsun, kategori seçince yazdıklarım gelsin böyle düzenli düzenli istedim. ama sonra azcık realist düşündüm ve kategorilendirilebilecek şeyler yazmadığımın farkına vardım. yazdığım her şey için farklı kategori oluşturup ortamın amına kordum, olmazdı yine. çünkü ben böyle biriyim, abartırım. canım süt mü çekti? 1 litreyi kafama diker bitiririm, 20dk içinde 2,5 litre kola içerim, biraya başladım mı tadında bırakamam mesela.ayarsız dengesiz bi insanım ben, bak şimdi de kendime atarlanıyorum, böyleyim işte. sonuç olarak template olmaz, olmamalı.hem o tepedeki yavşak yumurta figürü olmazsa ne yaparım ben? o sıcaklığı veremez hiç bi template. template kötü, template bad.

ayrıca şu an düşündüm bak bunu;
temp-late diye ayırıp temp'in de temporary nin yani "geçici" nin kısaltılmışı olduğunu düşünürsek. late zaten gecikmek, yes. herneyse diyorum ki boşa zaman kaybı olur template değiştirmek. geçici de olsa gecikti-


hay sikeyim tespite başladık bitiremedik iyi mi.

s3y1T 1n(ek@b@k

bakın, ne kadar da rahatsız duruyo değil mi? bence de öyle. peki neden l33t olmaya kasıyosunuz? yapmayın arkadaşım çok itici oluyo. sıf böyle yazdığı için hiç konuşmadığım insanlar var aranızda, evet hepinizin benle konuşmak için can attığının da farkındayım ayrıca. lan anlayamıyorum bile bazen sizi, ne diye kendinizi de zorluyosunuz ki? yazın insan gibi, tamam aralardan harfleri çalıyosunuz, buna alıştım anlayabiliyorum artık. ama bari kullandığınız harfler harf olsun ulan?!

amına koyum elimde olsa toplıcam hepinizi bi yerde, böyle rakamlardan oluşan kızgın demirleri sokucam götünüze. ağlıycaksınız acıdan, götünüzden yaş gelicek, sonra sağınıza solunuza rakam koycam, LEBLEBİ falan yazıcam bakın o zaman böyle saçma salak leetleşebiliyo musunuz? bi de büyük "L" var, onu yapanların götüne koyim zaten.
ben bu insanlar yazı yazarken sol ellerinin serçe parmağıyla SHIFT tuşuna basıyolar sanıyodum "L" çıkartırken. hayır efenim öyle yapmıyo çoğu, siz de yanılıyosunuz benim gibi. bu insanlar "caps lock" açıp kapatıyo.üşenmeden... ve şu anda kafamda kurduğum gibi; o Lyi sokucan ağzından, erkekse penisiyle yer değişecek "L"nin uç kısmı, kalcak siksiz. görcek ebesininkini, karıysa zaten allahından bulsun yine aynı şekilde ordan öyle bi uzuvla gezicek.

allah belanızı versin lan, ben de allaan belasını veriyim. niye bana böyle baş ağrısı veriyosun lan? verme.

f5

abi kotalı olsam bi günde bitirirdim sanıyorum şu dönemde o 4gb'ı.
ufak bi refresh kaç kb ediyo lan? du bakalım.
paticikte bi refresh 30kb etse, f.bookta 200 eder o kafadan, twitter ve sözlükleri de 50den saysak.300-350 ediyo sadece bunları kontrol etmek. paticiğe günde 2bin civarı hit kazandırdığımı da varsayarsak ki bu çok normal, yarısı f5 yarısı topaklarda gezinmek vs. aynı şekilde sadece f.bookta bi saatte ortalama 15 kere refresh atsam, sözlükler falan. ne eder;
çok eder. hesap makinesi kısayolu yokmuş klavyede şu an farkettim. aylardır kullanmıyorum demek ben hesap makinesini, eski klavyede kaldı o kısayol :(
herneyse, bu kadar çok sıkılmayın dostlarım, kotanıza yazık.

2.19.2010

gece herkesin uyuması

..kadar sinir bi durum yoktur herhalde. günün en güzel saatleri lan bunlar, diyebilirsiniz "madem en güzel saatleri bilgisayarda ne işin var göt" diye, demeyin çünkü dışarı çıkıp amaçsızca gezmelik insan da yok bu saatte. herneyse, uyumayın arkadaşım, netin bile en güzel olduğu saatler bunlar. girin msne, durun. gidin facebookta mal mal paylaşım yapın ama uyumayın lan. yaptıklarınıza bakıp eğleniyorum ben, siz olmayınca ben bir hiçim anlayın lan!! sfd

herneyse, gh.

sol dirsek dizde ve el çenede.kafa klavye hizasında ve bilgisayarda ntvspor açık.terliğin topuğunda bi baskı var ve burnu havada. ayağın burnu sürekli aşağı yukarı hareket ettiriliyo ve bu sayede kafa da oynuyo.15 dakika geçti ve bloga girip bunları yazmak dışında yapçak bir şey bulamadım. çok acınacak haldeyim. birazdan bu sıkıntı tavan yapacak ve girip gh oynıcam 5dk falan, sonra alt f4 atıp çıkıcam. çantamı bulup içinden uykusuzu çıkartıcam ve tekrar umut sarıkayanın karikatür çizmediğini farkedip kahrolucam, fırlatıp atıcam belki de uykusuzu. sonra tekrar alıcam ve okumaya başlıcam. bu sırada saat 2-3 arası bir şey olacak muhtemelen. o gazla bilgisayarı kapatıcam geçicem yatağa, uykusuzu bitirir bitirmez kitabın son sayfalarını okumak için alıcam elime kitabı. sol gözüm ağrımaya başlıcak, devrilcem yine yatakta. 3 gündür ağrıyan boynum bu geleneği sürdürecek. uyuyakalıcam tabi bu şekilde, sabah uyanıcam tabi akabinde. yatakta bi kaç saat durcam öylece.o kadar sıkılcam ki yatmaktan, bi şevkle kalkıp duşa giricem. 1 saat de orda geçirdikten sonra yine kalıcam ortada. öf lan, başla amına koduğumun okulu. başla.

2.09.2010

monitörle aşk başkadır

açıyosunuz şebnem ferah ve teoman şarkılarını. diziyosunuz playliste. zaten çoğunun sözünü biliyosunuzdur %95 oranında.evet ben biliyorum. sonra şarkıya eşlik etmeye başlıyosunuz, fakat monitörle göz göze gelmeyi unutmayın. tutun elinden(mouse oluyo bu evet).diğer elinizi de vücudunda gezdirebilirsiniz. fazla ileri gitmeyin, iş düğme açma moduna yanaşırsa o harfleri tekrar takmanız zaman alabilir.ayaküstü sevişin. göz göze gelmekten korkmayın, elini okşayın. siz elini tuttukça onun yüzündeki değişimi görebilirsiniz, hele vücuduna ulaştığınızda böyle bi karıncalanma oluşur yüzünde. yapın bunları kesinlikle.


yada direk suratına şarkı söyleyin, anlar o.



p.s:karıncalanma: harfler oluyo bunlar siz klavyeyi kurcaladıkça oluşan

yüzündeki değişim: imleç kıpırdıyo ya hani, evet

el: mouse

vücut: klavye

2.08.2010

'üfff'ürükçü kızlar

nasıl bu kadar beyinsiz olabiliyorsunuz şaşırmadan edemiyorum lan. msnde veya sms olarak ufff/puff yazarak göndermek nedir anasını satiim ya. sıkılıyosan sıkılıyosundur da uflamak nedir? ben mi sıkıyorum seni? ben sıkıyosam bana niye pufluyosun? başkası mı sıkıyo? e yine aynı sorun, bana niye püflüyosun? derdini söyle en azından, yada başka bir şey söyle de laf dönsün.

bi de ilk seferde pufflamaya başlayanlar var ki öf, allah belalarını versin. daha demin ekledin msne, "puffff çok sıkılıyorum konuşsana ya" nedir ulan mal?

anlamıyorum ulan sizi, anlayamıyorum..

2.07.2010

hep yapmam gereken bişeyler varken blog yazıyorum ulan ben

bu da garip bi duygu. aslında yapmam gereken bir şey yok içeri gidip kanald'yi açmak dışında. ama yapmam gerekiyomuş, yapmazsam bişeyler eksik olcakmış gibi hissettim bi an. o yüzden hemen açtım blogu ve içeri gitmemek için direniyorum. sadece direnmiyor, adeta saldırıyorum da. ne demişler? en iyi savunma saldırıdır. daha ne laflar var aslında da yazmıcam hepsini.

bi tane çok feci beğendiğim, içinde kaybolduğum. söyleyenin taşaklarını yirim(şakka amk) dediğim bi laf var. here it is;

a man with a watch knows what time it is. a man with two watches is never sure.


hemen kendimi yerleştiriyorum lafın içine, fazla akıl zarar yeaaaav. ondan böyle miserable'ım diyorum. evet miserable'ım diyorum, miserable. 

mouse'un mouse olduğunu bilmek ama arada mause yazmak ve düzeltmek

en büyük derdim bu olsaydı keşke, ama değil. bi de eğer mause olarak postlarsam çok büyük taşak geçilcekmiş gibi hissediyorum ben ya. hemen siliyorum kendimden utanarak, mouse diye düzeltiyorum. mutlu oluyorum, ottan boktan mutlu olan bi insanım aslında.ama bu mutluluk 0,3sn falan sürdüğünden günün büyük kısmını ne mutlu ne mutsuz olarak geçiriyorum. ilkokulda bu süre daha yüksekti.çünkü; ne mutlu türküm diyene.

üşenmek

çok garip bir şey. adres çubuğuna bir internet adresi yazıp açılan sayfada aranana ulaşmak o kadar zor geliyo ki bazen.link istiyosun resmen insanlardan, üşenmezlerse veriyolar. üşenirlerse de, o iş yarıda kalıyo. ha diceksiniz ki madem o kadar üşeniyosun bu yazıları nasıl yazıyosun? dediniz mi? he? işte işin sırrı burda, buraya yazıyorum ki ileride üşenmeyeyim. ha büyük ihtimalle tekrar üşenicem. ama beni en çok geren kısım adres çubuğuna mouse ile tıklayıp adresi yazmak ardından home tuşuna basarak 3 adet w eklemek. o yüzden girdiğim tüm siteleri operamın sağına soluna mergeledim ki adres çubuğuyla tek bağlantım link c/plemek olsun. demek ki üşenme sebebim adres çubuğu benim. adres çubuklarını daha sevecen yapsın artık insanlar.sevelim biz de, nereye kadar böyle?

kırmızı elma

tiksiniyorum senden, sevemedim seni. ne tadın güzel ne kokun. bi de yeteri kadar sert değilsin sen, ne biçim elmasın lan?!

yok elmasında diilim de, tütünü de kötü amk, kokusu midemi bulandırır oldu. atıcam artıkın olacağı o.

YÜCE TANRIM AMACIN NEYDİ KIRMIZI ELMAYI YARATIRKEN?! cvbnı bkliorum rüymda, ty sçs

2.06.2010

yine o duygu

git artık lan. baydın içimi fsd
bişeyi değiştirme isteği var resmen, bişey yapma isteği.
bi yandan da tam tersi.
en iyisi bi kahve yapmak, belki fikrim değişir. değişsin.

2.04.2010

herneyse

çok kullanır oldum bunu da, hayırlısı.

lost. nd LA X

şimdi 6. sezon çok feci beklendi ya, ilk 5 sezonu izleyip de heyecan içinde 6. sezonu beklemeyen ipnedir, şişkodur, tobdur. allah belalarını versindir ayrıca da.herneyse, biz 3-5 arkadaş olarak losta 2 yıldır falan LOAAAAAOKSHSTFSz diyoduk kelimenin sonlarına doğru ağızdan ve burundan hava vererek. e tabi yukarıdaki gibi yazmak zor oluyo söylemeye nazaran. kısaca LAKS hatta LAX yazar olmuştuk losttan bahsederken. evet lost yazmak çok uzunve zahmetli, yok lan ondan değil bildiğin yavşaklık. herneyse, 6. sezonun ilk 2 bölümü, yada ilk fakat 2li olan bölümü de LA X adında. bu ne demek blog? bu ne demek biliyo musun? izle beni demek, ye beni demek, dişle beni demek.dün ansızın sikilen kablolar ve sililen internet yüzünden bu sabaha kalmıştı izleme faslı.indi ve şu an downloads klasörümde beni beklemekte 2.2gblık lostum.izlicem onu birazdan, ama iyice ağzım sulansın istiyorum ondan bahsederken. dün çıkan promolara, reviewlere göz attım.6x00ı izledim. ufak kuzenlere lostu ve gizemlerini anlatırken tüylerim diken diken ve gözlerim dolu bir biçimde ŞİNDİ Bİ ADAM VAR LOK DİYE, O ADAMI AYLARCA VAAAY ARTİZ DİYE İZ- oha spoylır veriyodum. allah korudu, losttan bahsetmicen arkadaş, blog müdavim(aha kelime dağarcığı, inşallah doğru kullanmışımdır)lerine ne büyük bir kötülük edecektim oysa ki. herneyse, ben sütümü yudumlarken lostumu izleyeyim. seviyorum seni lost, seviyorum seni kate.libby tek sana ısınamadım lost karıları içinde, bi de shannon miydi lan o uzun bacaklı karı. onu da sevememiştim. ama ana lucia(L)yani. allah gibi hatun, yeme de ye.

sikimsonik icatlar

en güzel icatlar bunlar lan aslında, ooo çok iyi lan çok işe yarar dediğiniz hatta belki aldığınız. ama hiç kullanmadığınız sadece sizin olan şeyler.
kitap sayfası ayracı mesela, çok güzel bişey. ama kullanmam, e sikiyo sora kapanmıyo lan kitap? ha kitap benim olsa ebesine kadar da, olmuyo emanet kitapta(denemedim lan nesliyan, korkma kitabın sapasağlam dfsz).
ya da ne biliyim böyle sikimsonik fakat faydalı gibi görünen, olmasa da olur denen icatlar. seviyorum sizi, hepinizi ben icat etmeliyim mantığındaydım eskiden de, ne gerek var ki lan? sizi icat etsem piyasaya sürmem o kadar sikimsoniksiniz. en güzel yanınız da diğer icatlar gibi üzerinize düşünülmemiş olması. bi anda gelirsiniz akla ve hemen geçersiniz hizmet aşamasına. mesela var ya hani sikik pilli kitap okuma lambaları. hep bi tane öyle lambam olsun istedim, olmadı. ama olsa da kullanmam yani, kitabı göremeyeceğim kadar karanlık bir ortamda niye kitap okuyayım ki diye düşünürüm ben. okumam, aydınlık olduğunda da okumam. a-aa bak ilk 2 örneğim kitapla alakalı çıktı. demek ki kitap en iyi dostmuş.bu yazının ana düşüncesi de kitap olsun o zaman şuradan sonra.şura-> | Kitap çok iyi bir şey okurlarım, okuyun ve okutun. güzelse okuyun, kötüyse okutun. belki kötü sandığınız şey güzeldir de diğerleri okuyunca farkedersiniz. beğenmezlerse de sen ne anlarsın diyin, sarcasm yapın biraz. hayatınıza devam edin. hayat kitapsız da devam edebiliyo çünkü. ben ettim, ordan biliyorum.

blooooooooooooooooooog

giderek büyüyosun, ikimiz de farkındayız bunun. aslında ilk değilsin, son olacağının garantisini de veremem. çünküm benim bir blogum daha vardı, gerçi geocitiez şeysiydi de blog gibi kullanmaya başlayıp emma watson fan page'e çevirdiğim fakat ardından şifremi bilen YAVUŞAK bir arkadaşım tarafından hacklenerek porno sitesine çevrilen bir blogum... bi gece sabahlamıştım o resimleri bulmak, monte etmek için falan da son hali de gayet iyiydi. sıradan bir porno sitesi değil emma watson içerikli bir porno sitesi yapıvermişti arkadaşlarım o siteyi, düşünceli ipneler sizi. hepinizi selamlıyorum, fazlası yok.

işte öyle, bunun şifresi de büyük ihtimalle çoğu arkadaşım tarafından bilinmekte, şifrelerim orospu oldu üstünden geçmeyen yok. fakat, biz büyüdük ya hani artık böyle şifre değiştirmektir insanları kızdırmaktır(burası tamamen yalan) eğlenceli gelmediğinden güveniyoruz birbirimize.

öf bi sıkıcı paragraf daha geçti, herneyse mutluluğum o yüzden diil, dedemler gitti lan. adam beni resmen sevmiyo, ben onu çok seviyorum fakat, yeş. bak dilim yes demeye varmaz oldu be blog, dişlerim geri çekildi sinirden. adam 3-5 günde tüm yaşam enerjimi emdi, ve gitti. evi namaz kokuttu, nargileme laf etti, bilgisayarıma laf etti. internet koptuğundan telefonu kurcaladım dün tüm gün, ona da laf etti. lan naparsam yapiyim laf ediyo, en iyisi bişey yapmamak dedim bu sefer de hiç bi işe yaramıyosun diye laf etti. eskiden tembelim diye laf ederdi(ki ailedeki resmen en çalışkan insan benim, yani evet bu kadar tembel biri olmama rağmen) üniversiteye girdim gayet yeterli bir bölüme ve adı olan bir üniversiteye. yok amına koyum bu sefer de türkçe bölüm niye okumuyosun ne biçim türksüne geldi laf. bre amına koduğum sanane? siktirgit sen oku türkçe adamı deli ediyonuz dfsz. olm bak biri bu satırları okuyup dedemi haberdar ederse gelir oraya ümüğünüzü sıkarım. sen bildin kendini, di mi şakir? amcık seni. bye diyorum ve başı ve götü birbirinden bu kadar farklı olabileceğini tahmin bile edemediğim son GİRİ'mi giriyorum. yok lan yok başlıktı o, alttaki şeyler giri olcak. yada her ne sikimse işte.