1.05.2011
doktooor doktor
bir sürü hastalığım var, hatta bi kaç tanesi çok ciddi farkındayım (yok lan aids değil, sevişebiliriz). ama yıllardır doktora gidip muayene olmuşluğum yok herhangi bi konuda. ama nedenlerim var kendimce, evet şu an bu nedenleri sıralıycam sikçem kafanı senin. evet evet sana diyorum, sana. bak güzel kardeşim (hassiktir sevişemiycez), şimdi gittim diyelim doktora; dedi kansersin. beni siktiret annem üzülcek, insanlar üzülcek. daha kötüsü acınan bi insan olcam ben. "kanser la o kanser, gitmeyin üstüne" insanı olcam. e bi de baskı olcak, hayatımı değiştirmem gerekecek, ne bileyim hastalığım varsa o hastalığın davranmamı istediği gibi davranmam gerekecek. ama şu an öyle mi? hastaysam hastayım, haberim yok. evet şüphelerim var bi sürü ama kimse bana kansersin demedi, yes. ha bi doktor tutup kolumdan çevirirse kansersin lan yavşak! diye, bunu da "insan"lara söylemem tabi. yazmam da buraya hatta. hatta evet lan, bu yazdıklarım da yalan yani şu an. yaaaaani. neyse, dejavu oldum şu an. tam şu pozisyonumda, netbookumdan bu yazıyı yazarken oldu hem de bu. dejavuyu sevmiyorum pek, çok geç kalmış hissine kapılıyorum her seferinde. neyse, bi de şeker hastalığım var bak, çok düşüyo şekerim. ölçtük bi arkadaşımla elim ayaam titrerken, her yerimden ter fışkırırken. çok düşük çıkmış, eleman şaşırdı birden benle çok iyi ilgilenmeye başladı falan. e 2742397 falan çıksa da 3 çıksa da hiçbir şey ifade etmiyo bana o rakamlar, normalini bilmiorum çünkü. neden? doktora gitmedim. neden? doktora gitmezsem hasta sayılmam. neden? daha fazla kafaya takacak şey istemiyorum ben. neden? çünkü kafamı sikeyim kafamı.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder