12.29.2010

uyuyabiliyorum

zorla çıktım yataktan, duşa girdim, traş oldum ve hemen çıktık evden. gitçeğimiz yer konusunda bilgim sıfırdı tabi, kuzenimin olm iki kız çağırdım işe melike benim özlem senin laflarıyla birlikte bindik minibüse. indik ve melikeyi bulduk, hostes diye tanıtmıştı zaten kuzenim ve kız hakkını veriyodu evet. neyse özlem de gelsi sonra, allah belasını versin onun. kuzenimin özlem senin! naraları anlamlandı bi anda. neyse işe mişe gittik iş başladı, 3 saat boyunca 500+++ bira kutusu açıp bardağa doldurdum ve tek gördüğüm surat bi kıza aitti. 5dk'da bi bara gelip, domalıp gözümün içine içine yarım koy sürekli uğrayalım buraya diyen kıza. zaten sonra kafamı kaldırmaya fırsat bulduğumda kimse yoktu etrafta, iş falan bitmişti. süper zaman geçiyo. sonra ben pirsinkimi tekrar takınca özgür abi ki patronum olur, o ne lan insana benze seyit öküze benziyosun! lafını etti. teşekkür ettim, cidden kırpılmamış samimi bi "bok atma" idi. anladı heralde ki, baktı suratıma, siktir git ya dedi sonra verdi paramızı falan. toplanma kısımlarını anlatmıycam, gece kızları bindircez otobüse diye 1 saate yakın bekledik soğukta. yavşak kuzenim işte, ben olsam çıkışta en önden çeker gider atlardım minibüse. ama pek koymadı tabi, minibüsün kalkış yeri, ineceğimiz yer falan hep kuzenimin ilgi alanında, sıfırım. stress de sıfır tabi, en sevdiğimden. eve geldik, çiğköfte yedik acı acı. soda içip star warsumuzu izledik, yorgunluktan filmin yarısında kapattık bilgisayarı ve yatağa. gerçekten hızlı ve dinlendirici bi uyku. kafada ne bi insan ne bi olay var, ne de bi plan. sadece kas ağrısı. bi de 300e yakın rüya, hepsi yarım yarım, hepsini bölen başka rüyalar var.

yataktan çıktım ve düşünmeye bile vaktim kalmadı yine, önce okul, sonra kırtasiyeden alınacak olan ödev, ardından yine iş. muhtemelen 10dk falan sonra saat 12 olcak ve gün değişçek. evet saat 11 ve daha sabah şu an. neyse blog, bu undergroundlık şeysini daha çok sevdim senin. kimse okumadıkça daha çok yazasım geliyo. bundan sonra sürekli işe gitmeyi planlıyorum. boş anım olmasın, yorgunum kafam rahat. kazandığım parayı hemen yesem de, bilirsin para derdim yok. zengin değilim ama param fazlasıyla yetiyo bana, para harcıycak yerim yok çünkü. bi sürü olsa da, hiçbiri keyif vermediğinden günlerce aynı durduğun oluyo. çok para saçma. çok bira güzel. ben çıktım evden, hadi görüşürüz. öptüm bal dudaklarından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder