12.15.2010

gitar hiro oynuyorum gözlerim kapalı

uzun süre sonra ilk kez zevk alarak oynayabildim şu oyunu. sanırım gitarı bu hafta sonu devredeceğimden oldu bu evet. ama bi de şey var, koduğumun gh3ü crashleyip durmaya başladı geçen, bugün de açılmamaya başladı. ben ne yaptım? patch indirdim, kurulmadı. elimden gelen her şeyi yaptım(peç meç işte) bu ilişkiyi kurtarabilmek için, olmadı. ı ıh dedi. dedim sikerler, önümüzdeki maçlara bakıcaz artıkın, baktım da. gh:wt kurdum hemen. açtım kariyer modunu, çıktım hemen sahneye elbise falan seçmeden. ilk gece 1500 dolar kazandım. aldım deri montumu, yırtık kotumu ve deri çizmelerimi. dedim yeni gitar da alayım, onu da aldım. gh3te mediumda oynadığım oyunu bi de hard'a çektim (5 tuşlooolm!), dedim gel! çok da güzel oldu ha, hem hardda %90~ görmeye başladım, hem parmaklarım ağrıyana kadar tekrar gh oynadım hem de buraya bunu yazdım. hadi görüşürüz iki nirvana tıngırdatayım ben!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder