iyki mutluyum dedim, iyki düzgün uyuyorum dedim 2 gündür. amına koyum ben kendi istediğimde giderim çalışmaya, istemiyorum yarın çalışmak. 2 gün bana 2 ay yeter. 2 gün ki "o kadar muhtaçsın" diye kabul ettim gelip çalışmayı, nedir bu 31 aralığın sabah 7sine iş gömme olayı? uyuduğum anda gözlerimi yarrak gibi bi güne açıcam, e nasıl uyuyayım? uyumazsam yarın nasıl çalışayım? çalışmazsam nasıl günü stressiz bitireyim. yapma be böyle boss. tamam iyi adamsın, tamam seni severim de, yüklenme lan bana. git başka eleman bul. kimse mi yapamıyo barda durup bira açmayı, kimse mi yapamıyo vodka doldurup karşısındaki elemanın götüne sokarcasına bardağı uzatmayı? amına koyum isteksizim işte, arada ben sana söylerim çığar beni işe, çalışayım diye. sen ne diye bana gel çalış diyosun. hatta bana da diyemiyosun reddedeceğimi bildiğinden, kuzenimi zorluyosun. adam hemen kabul ediyo, e ben de zor durumda kalmasın diye onun isteklerini kabul ediyorum. çok mu adil lan bu. bu haykırışım kime onu da bilmiyorum, sikerim çok feci atarlıyım şu an. saat 3ü geçtikten sonra beni bi allahın kulu tutamaz orda haberiniz olsun ayrıca. sikerim lan. bira içicem ben yarın, birayla sarhoş olup kendi kendime mutluymuşum taklidi yapıcam. tüm dertlerim bir anda kaybolmuş gibi hissetçem. hissedemezsem yakandayım boss.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder