3-5 günlük bi tarihimiz var seninle.e bu kadar kısa sürede bu kadar götlük fazla değil mi be arkadaşım?
gittim kantine, negzel.verdim parayı, dedim 3ü1 arada alıcam, aldım. sonra sola kayaraktan aldım pet bardağı ve karıştırma aparatını. döktüm içine 3ü1 aradayı. geçtim kahve makinesinin dibine sıranın bana gelmesiyle. herkesin bastığı o düğmeye bastım.niye sıcak su vermedin bana? neden? neden sütlü kahve akıttın ve o sik kadar bardakta o garip tada sahip olan kahvemsi şeyi içirdin bana? olmadı.
onu da geçtim, bugün yine aynı şekilde gittim aldım herşeyimi, basmam gereken butonu da öğrendim(hot water yazıyomuş kocaman fsdz), e bardağı da koydum altına. neden suyun yarısını bardağa yarısını boşluğa akıttın be güzelim? o an nabıcam lan diye düşünürken bi kere daha tıklattım hot water'a, bardak dolunca birden bardağı çektim tabi haliyle. neden durmadın? neden o kaynar suyu işaret parmağıma boşalttın? olmadı.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder