4.04.2010

uyunmuyo ya hani bazen

uyuyası geliyo insanın, ama uyumak istemiyo; öyle bişey.

dışarı çıkası geliyo uykunun ağırlaştığı anlarda, ama üşeniyo. bağırarak şarkılara eşlik etmek istiyo, ama sesi çıkmıyo. tepinmek istiyo ama götünü kaldıramıyo, aynen öyle işte. 

sabaha kadar bir sürü şeyle uğraşıyo, ama geriye dönüp baktığında hiç bir şey yapmamış oluyo hani; öyle garip bişey.

şimdi deli gibi film izlemek istiyorum, ama büyük ihtimalle filmin yarısında uyumaya karar vericem ve yarıda bırakıcam güzelim filmi. e yarıda bırakınca geri dönüp izleyesi de kalmıyo filmi insanın. 4-5 kere oldu yani, yapamadım. e o zaman açayım bi oyun oynayayım diyorum, 5dk ooo süper gidiyo lan diyorum 7. dakikada alt+f4. işte böyle anlarda bu koduğumun bloggerı giriyo devreye, açıyorum yardırıyorum ama metnin başıyla götü çok feci tutarsız oluyo. ama o kadar yazmışken de "kaydı yayınla"madan olmuyo.o yüzden hep bunlar böyle, gerçekten. o zaman anlaşalım; ben 20şer dakikalık bölümlerden oluşan spaced'ime bakayım. sıkılmaya vakit kalmadan bitsin bölüm, sonra da siktirolup uyuyayım.

bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder