4.17.2010

fakat evin koca karı dolması?

yemek olan değil, bildiğin koca karılar. bağırarak dedikodu falan. hepsinin allahına kadar tesettürlü olması, bi tane ergenliğe de yeni yeni giren çocuk, ve sesinin odamda bile yankılanması. odadan çıkamamam. el yüz yıkamaya bile komando gibi gitmem, parmak ucunda.gerçi komandolar parmak ucunda gitmez de, ev komandosu işte evet.

ama karnım doydu lan, böreğidir kısırıdır. bi de tavuk göğsü ohş.

neyse kardeşime mesaj atayım da kahve yapsın, giriş iznim yok bildiğin içeri. access denied diyo her yaklaşışımda kapıya. ayrıca mutfakla salonun birleşik olması çok SÜX. şu an buna da karar verdim. sıçasım gelse sıçamayacam lan bi de.öeh. gitsinler pls erkenden.

download beklemek

negzel esti birden modern warfare 2 oynayayım dedim netten. xfire indirdim üşenmeden, kurdum, yıllar önceki şifremi falan hatırladım mutlu mesud server da buldum. awaiting connection dedi, 3 dedi, 2 dedi, 1 dedi. YOUR VERSION IS 1.5 THIS REQUIRES 1.7 diye bi uyarı gördüm, üzüldüm. dedim indireyim işim gücüm yok bu saatte. aradım ve 1.7 patchi buldum 37mb, eyv. indi 45snde falan mutluyum hala. fakat. fakat... 1.6 to 1.7 çıktı patch iyi mi? dedim yine eyv, indirilir işsiz güçsüz bi insanım en nihayetinde.1.5 to 1.6 patchini de buldum, fakat neden bi patch 280dk olur lan? onu beklerken o 5dk boyunca ne bok yicem ben. tabiki blog yazıcam. ahanda indi, eyvallah.

4.11.2010

iman powerla çalışan otobüs

evet evet! var böyle bişey. geçen gün sabaan köründe vizeye giderken farkına vardım. yanıma bi karı oturdu, kapkara! evet bildiğin çarşaflı karı. kulaklık mulaklık takılı da olsa duyuyodum o bismil bismil bismil bismilh laflarını. karı otobüsten inene kadar -ki neredeyse 60 dakika sürüyo yol- susmadı.o anda dedim ki bu karı böyle demese, kesin kaza yapardık. ama yapmadık, çünkü karı bismil çekip durdu. kulaklığı falan çıkardım bi ara, bana baktı ters ters, bana bakarken bile dudakları oynuyodu derinden bismil bismil efekleriyle. kendimden utandım o an, bu kadın bu kadar çabalarken yaşamamız için ben nabıyorum lan?! dedim, içimden geçirdim desem mi lan ben de, daha hızlı gider miyiz ki falan diye ama hayata geçiremedim bu düşünceyi. neyse, başım ağrıdan sikilmek üzere, iki bismileyim ben belki iman power baş ağrımı geçirir. kahvemi bitiren babama selam etmeden de bitiremem bu yazıyı, seviyorum seni baba.

4.08.2010

kendini kandırmak

en iyi yaptığım şey sanırım lan, her gece bu sefer kalkıcam! uyanınca alarmı kapatıp yatmıcam! diyorum kendi kendime ve cidden inanıyorum da.sabah oluyo, alarm çalıyo, 11dk sonrasına erteliyorum alarmı, bu son diye diye. kalkmam gereken saat geçiyo. evden çıkmam gereken saat de geçiyo.sınav saati de geçiyo, üstüne bi de 2 saat geçiyo kendiliğimden uyanıveriyorum.uyandığımda kendime söz veriyorum, ilk sigara, üstüne yemek ardından ders çalışçam diyerek. yemek bitiyo, bi sigara daha yanıyo, mesajlaşmalar bilgisayarı açmalar bi bakmışım 2 saat daha geçmiş.12den önce tüm çalışmamı bitirecem ve yatağa giricem diyorum bu sefer gerçekten inanarak, bi bakıyorum ardından saat oluyo 12.tamam 1 saat çalışıp yatarım ardından erken kalkıp otobüste çalışırım, okulda da ondan bundan bişeyler dinleyip sınava hazırım olm! da diyorum üstüne bi de utanmadan ve buna da inanıyorum.15dk bakıyorum kitaba, 30dk mola veriyorum. 15dk daha bakıyorum ve 1 saatlik mola geliyo ardından bi bakıyorum saat oluyo 3. nette salak salak gezerken saat oluyo 5 ve yatıyorum. 1 saat yatakta debelenip uyuyorum 6-7 arası ve 9da kalkacağıma inanarak.sonra yine alarmı erteleme faslı falan derken gözlerimi bi açıyorum saat 3 olmuş, önce otobüs kaçmış, ardından sınav ve ardından herşey. yine aynı yalanlarla 12 ediyorum saati ona buna söz vererek ve sonda baştan.

ama biliyorum o son kahve sikiyo hep beni, şimdi evde kahve de kalmadı, umarım gidip almam sıkılıpta.yok, okul bitti nerdeyse ben hala çalışıcam bu sefer, derslere giricem falan diyorum, bu kadar da göt olunmaz vallahi. kimi kandırıyosam...

4.04.2010

uyunmuyo ya hani bazen

uyuyası geliyo insanın, ama uyumak istemiyo; öyle bişey.

dışarı çıkası geliyo uykunun ağırlaştığı anlarda, ama üşeniyo. bağırarak şarkılara eşlik etmek istiyo, ama sesi çıkmıyo. tepinmek istiyo ama götünü kaldıramıyo, aynen öyle işte. 

sabaha kadar bir sürü şeyle uğraşıyo, ama geriye dönüp baktığında hiç bir şey yapmamış oluyo hani; öyle garip bişey.

şimdi deli gibi film izlemek istiyorum, ama büyük ihtimalle filmin yarısında uyumaya karar vericem ve yarıda bırakıcam güzelim filmi. e yarıda bırakınca geri dönüp izleyesi de kalmıyo filmi insanın. 4-5 kere oldu yani, yapamadım. e o zaman açayım bi oyun oynayayım diyorum, 5dk ooo süper gidiyo lan diyorum 7. dakikada alt+f4. işte böyle anlarda bu koduğumun bloggerı giriyo devreye, açıyorum yardırıyorum ama metnin başıyla götü çok feci tutarsız oluyo. ama o kadar yazmışken de "kaydı yayınla"madan olmuyo.o yüzden hep bunlar böyle, gerçekten. o zaman anlaşalım; ben 20şer dakikalık bölümlerden oluşan spaced'ime bakayım. sıkılmaya vakit kalmadan bitsin bölüm, sonra da siktirolup uyuyayım.

bye.