1.18.2010

düzenli hayat

senle görüşçez illa, hatta az kalmış gibi hissediyorum ben derinden.
göt devirip okula dahi gitmeyince geçilmiyomuş sınavlar onu anladım ben bu son dönemde, madem diyorum çalışayım. madem çalışçam, bi düzen falan tutturmak lazım. nedir ki lan 4 yıl yani, 4 yıl kasarım haftaiçleri, haftasonları da allahına kadar yatış içiş sıçış. düzen iyi, düzen güzel.
bak kitap da okuyorum artık, bu çok büyük bi gelişme benim adıma. good for all of us!*peter sesi*.

hatta nereye 4 yıl lan, tek dönem kaldı. seneye okuldan çıkmam zaten :İ, anladın sen ^^.
işte öyle be blog, benden bu kadar. bu düzen döneminde sen nolursun bilmiyorum. sevdim de seni fakat, vazgeçerim yani gözümü kırpmadan. yüksek lisans falan yabasım var, gerçi beni kim alsın kim nabsın lan? fsdgz
bye madem kendimi sikme bölümünü uzatmıycam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder