12.24.2009

yazı yazmak.

hele klavyeden, çok seviyorum lan. belki de bu yüzden gerekli gereksiz şeyler yazıyorum buraya. belki de bu yüzden saçmalamayı seviyorum netteyken, tamam reelde de saçmalıyo olabilirim ama siz de anlayamıyo olabilirsiniz beni? ha? bu ukte olarak kalsın bi kenarda, ben asıl konuya geçicem.
paragraf atlayarak asıl konuya geçmiş hissiyatı da oluşturduk, tamamdır. şimdi olay şu ki, ben yazı yazarken normalde hiç kullanamadığım(ehehehe) sol elimi %100 oranında bi performans alarak kullanıyorum. bütün parmaklar senkronize bi biçimde oynuyo falan, fakat çok şey yaptığım(eheheh) sağ elimin sadece işaret parmağı yazıya katkıda bulunuyo. yani sol elim klavyenin üzerinde neredeyse sabit bir biçimde, bir örümcek edasıyla parmaklarını kıpırdatyor(örümceğin parmağı olmaz, fakat parmak~örümcek ayağı). ve ben sol elime daha çok aşık oluyorum, elim elim sol elim diyorum. fakat böyle olunca da sağ elim bi türlü enter'a gitmiyor. biri sizi yerse, bunu publish etmek ister misiniz? ben istemem.sağ elim de istemiyo. ve ben şu an sağ elime işkence ediyorum, canım sıkıldı ve yapacak hiç bir şey bulamadım. uyumayı düşündüm bir an fakat sonra dedim ki kendi kendime, NEREYE UYUYOSUN BİLADER?! ve uyumamaya karar verdim. blogu açtım bişeyler yazmak için, içeri gittim geldim ve bi baktım blog sayfası açık. neden açtığımı falan unuttum, bişeyler yazmak için açtığım dışında hiç bir şey anımsamıyodum bile blog hakkında. dedim madem açtık; yazalım. ve yazıyorum işte be blog. zaten başka ne yapılır ki bi blog sitesinde? yazı yazılır, belki resim. ha resim paylaşmayı da denedim ama bu sefer facebooktaki o sikik fanpage'lere dönecekti güzelim elit blogum. neresi elit derseniz, siktir çekerim. elit dediysem elit, blogu ben yarattım kurallarını da ben koydum. yaratmak demişken, yaratmak allaha mahsustur be blog.

lakin ben yılmam blog, konu tükendi mi enter'a basar yeni bir paragrafa başlarım. çünkü yazı yazmayı seviyorum şu soktuğumun klavyesinde. ne yazdığımızın ne önemi var ki? bakıyorum da, yazıya başlayalı tam 4dakika oldu. hayatımın geri kalanında olduğu gibi geriye dönüp baktığımda göremeyeceğim bir 4 dakika değil bu. dolu dolu, yazılarla doldurduğum, dönüp baktığımda belki de sayfalarca okuy

öf çok sıkıcı bi paragraf oluyodu onu da kestik öyle yarıda, ee napalım blog? gütar hiro da bitti. pes sarmıyo tek. wow da baydı 6 günde.kolam bitti, kahve çok içtim biraz daha abartırsam yarını da çıkartıcam ki bu hiç de iyi bişey değil. açtım, bişeyler yedim ve doydum.feyspukta insan yok trollcek, paticik durgun. insanlar uyuyo. lan saat olmuş 6 küsür, sıçtın mavisi bile yok. çok yalnızım be blog :( (aha drama geliyo) yok yok, dramaya da dayanamam, ağlarım şimdi.

umarım bunları sonra okuduğumda SİKTİR LAN AHAHAHA falan demem kendi kendime, umarım :(

12.23.2009

kahfeli kafe kraovn.

kahfe yazdım lan. ahah kahfe. herneyse
senden bütün blog sakinlerinin önünde özür dilemek istiyorum(nesliyan bu kadar betimleme sıf senin için lan.hoş, betimleme de yapmamışım geriye dönüp bakınca farkettim), çok iyisin sen. tadın, kokun, haşmetin.
içtikçe içesim geliyor seni, saat 5.30 falan oldu ve tam uyumaya karar vermişken göz göze geldik senle. o çekmecenin arasından bakıyosun gözlerime, kokun tütmeye başladı burnumda.bi yandan kalkıp bi fincan daha içilir haaaa! desem de, öteki yandan da ÜŞ! diyerek yatağa doğru yöneliyor fakat ardından ne kadar işsiz bir insan olduğum ve okula falan da gitmediğim aklıma giriyor ve uyumasam ne kaybederim ki bilader! nidalarıyla elimi sana atıyorum. okşuyorum seni, üzerinde dudağımı ve burnumu gezdiriyor eğleniyorum. dişlemek istiyorum seni kafe kravn! istiyorum bunu, anlıyo musun? ve şu an kaldırıyorum götümü, içicem seni.

avea! bu laflar sana!

sen resmen yetersiz bir operatörsün ve gerçekten orospu çocuğusun avea. eğer bu yazının tamamını okursan buna kendin bile inanabilirsin, çok ciddiyim.

ilk olarak, yaklaşık 8 gündür falan telefonum garip gurip yerlerdeki baz istasyonlarına bağlanıyo. merak ediyorum neden acaba? sakın senin o sikik baz istasyonlarından bize en yakın olan bozulmuş olmasın? hı? peki 1 haftadır bunu sikine bile takmaman? orospu çocuğusun olm!

peki yaptığın kampanyalarla götümüzden tek tek kıl yolarcasına bizi sömürmen? bilader 10 dakikası 2 kontör diyosun, telefonu açar açmaz 2 kontör düşüyo ve sonrasında 10:01 e kadar 2 kontör. eyv. fakat ulan orospu evladı neden kafana göre 10:02de kapanıp da 4 kontörden edersin beni? yok karşıdakine atarlanıyorum NEDEN KAPIYOSUN AMK! modunda, kapatmadım diyo. ve bir kere değil, iki kere değil, tam ÜÇ(şaka lan hatırlamıyorum sayı falan, ama çok) kere falan oldu. orospu çocuğusun işte.

ha malsın da orospu çocukluğunun yanında, hatırlıyorum 5 ay falan önce süper bi açığını bulmuştum. 50-60dk arası konuştuğunda(tek konuşma olcak önemli) kontör düşmüyodu telefondan. sömürdüm seni. konuşurken dakika tutup gerekirse muhabbeti yarıda kestim sana kontör kaptırmamak için. noldu? kontör fiyatın belirsizleşti bu sefer. amına koyim 18 lira olan 100 kontöre 21 lira verilir mi lan? 27 lira olan 150 kontöre 31+++? ananı da sikiyim senin ananı.

lan şerefsiz mesaj da iletemiyosun? mesaj atıyorum insanlara, 3 saat sonra iletildi raporu + mesaja cevap geliyo. utanıyorum, hatta bazen raporu da görmüyorum gelen cevabı yadırgıyorum. ne demiştim lan ben?! diyorum açıp gönderilmiş mesajlara bakıyorum olayı kavramak için. ayıp!

12.21.2009

kırık diş

[olayları büyüt] lan dişim kırıldı 2 gün önce, bira içerken dizimi şişeye çarpmak suretiyle dişime gömdüm birayı. ucundan ufacık ufacık 3-4 parça döküldü böyle çatır çutur etti. yuttum birayla bigzel, vitamini kabuğundadır hesabı. yok bişey değişmedi, birden vücudum kaslanmadı ama kötü bişey de olmadı yani, evet. herneyse lan, çok acıyo lan. dudakları büzüp hava çekince(neden yapıyorum ki lan ben bunu?!) sızlıyo öküz gibi, ve bu sızlama iyi gibi/kötü gibi. ama soğuk bişey içerken inliyorum orgazm olurcasına. şaka lan öyle diil. herneyse lan, kırmayın dişinizi. sıkı giyinin üşütmeyin de [/olayları büyüt]

12.17.2009

kahve

amına koduğumun çocuğu, sabahlamam gerektiğinde en ufak etkin olmaz, sıf canım çektiğinden içtiğimde uyutmazsın. 1 saattir neler çektim lan ben o yatakta uyucam diye. düşünmedik şey kalmadı ak. e noldu? kalktım işedim, kulak çöpüylen kulaamı karıştırdım. geldim bilgisayarı açtım. birazdan yine yatıcam. bi sürü şey düşüncem, yine uyuyamazsam siktim ebeni. lan 4 bardak lan. bide fındıklı yani, neskafe bile değil kafe kravn. illa orospu çocukluğu yapıcan di mi? blogda adının geçmesi lazım illa, illa anamı sik diyosun. sikicem.
şimdi siktir git, bi daha da güzel güzel kokup canımı çektirme. sikerim belanı. şerefsiz ya. ULAN OROSPU ÇOCUĞU UYANMAM LAZIM SABAH. NE DİYE UYUTMUYOSUN BENİ? DERDİN NE LAN UYKUM VARKEN GÖZLERİMİ KAPATTIRMIYOSUN. BAK İYİCE ATARLANDIM.

türkselin çekim gücü

siktir git lan burdan. hem sikik bi reklamsın, hem melodin sikik hem de utanmadan ağzıma dolanıyosun bu saatte.
beynimin içinde sikik sikik sarı antenli bebeler geziyo sanki. seni sikeyim çekim gücüne bişey olmasın.

andımız

bir daha 4-5 saat aralıksız guitar hero oynamayacağıma, bileklerimin bu denli ağrımasına sebeb olmayacağıma(bkz: cevab veremedi) and içerim bre dostlar.
çok acıyo lan. o parmakları orda gezdirirken, zarif ve narin bilek hareketleriyle notalar üzerinde dans ederken iyiydi de, sonrası çok kötüymüş lan.

12.16.2009

wowa başlıyorum blog.

wowa başlıycam lan tekrardan, yarın gidip alıcam alicandan cd/dvdleri, ardından da 60days prepaid card alıcam.
ucuzlamış bayaa, yada g2play öyle satıyo. 43lira lan 2 aylık? fdsz

herneyse, asıl olay benim wowa başlamam değil. wowa başlamamın seni sikçek olması. sana ayırcak zamanım azalıcak galiba. yani wowa senden daha çok değer vericem eğer sararsa. sarmazsa da para verdim lan! diyerek girerim gerçi. yok lan girmem ama, son 1 ay hiç girmemiştim bırakmadan önce. bilemedim yav, kafam karışık. gerçi tam da sınav döneminde başlıyorum yine, kalırsam sınıfta bahanem olcak; WOW. herneyse lan mal bi şekilde ilerliyo şu an yazı, her zamanki gibi. bitireyim kısadan.
öğrenirsem farklı bi sekme açmayı şu blogda, wowla alakalı bişeyler yazar çizerim, screenshotlar gönderirim falan. yapamazsam siktinsene yüzümü göremezsin blog. benle iyi geçin, aklını alırım.


edik:siktin sene = sittinsene ayrıca. ben böyle kullanmayı seviyorum argadaşım!

12.15.2009

yutkunmak

çok zor bir eylemmiş. demin ölümden döndüğümde farkettim.
hala yanıyo boğazım. ak hangi insan yutkunurken durduk yere kahkaha atmak suretiyle tükürüğünü boğazına kaçırarak kıvranır yerde? ben yaptım oldu derler ya hani; ben yaptım oldu.
ak resmen yandı lan, yere devrildim güzelim koltuktan onun acısıyla. KHIIIFHHH KHIFFHS efekleriyle acısını dindirerek 8-10 emici yutkunuşla kendime gelerekten doğruldum. hala yanıyo ak boğazı. ve yutkunurken garip bi tad geliyo, o şiddetle bişiyler mi koptu lan? bilemedim. gidip su içeyim ben.

hiçbişeyden korkmadım arkadaş

ben bu hayatta, milliyetçi kızdan korktuğum kadar hiç bir şeyden korkmadım argadaş.
nerde görsem gözüm seyirmeye başlıyo, kan şekerim düşüyo ürperiyorum. kızlar, içten yapın bunu beni seviyosanız. cidden korkuyorum, garip oluyorum lan.

okuuuuğl

beni nedennn yoruyosuuuuğuuun
/serdarortaç

12.12.2009

öyle bi uyumak ki

30-40 tane rüya görmek, uyurken hepsini kafada derlemek sonuçlar çıkartmak. vay anasını! demek bu yüzden bunu gördüm, bugün şu oldu onun etkisi bu falan demek. vaaay dün bana böyle demişti, bunu gördüm ben de zehehe modunda. ama uyku işte, öyle güzel ki amaan ne uğraşçam diyerek uyurken bile düşünebilip uyumaya(kesilmeyen uykuda oluyo bunlar) devam etmek. sonra o kadar güzel uyanmak ki, şarkı söyleyerek. hemde kendi sesime uyanmak noluyosadasz modunda. uyumak güzel lan, çok para kazanayım, emlağa yatırayım bütün paramı. kira paralarıyla geçineyim ben ilerde, bütün gün uyumazsam şerefsizim lan.

12.10.2009

okula gitmemek için yeni uğraşlar üretmek.

yes! aslında gitmek lazım da, insan üşeniyo lan. bide o FİNAL ÖDEVİne hiç çalışmayınca sdg
herneyse blog, gidip hazırlanayım boxerımı falan giyeyim de çıkayım evden.
sçs.

12.07.2009

ayar oluyorum arkadaş

konuşmaların 31, 61, 91. saniyelerde bitmesine ayar oluyorum.
1-2 sn daha erken kapatsam nolcak sanki, hadi o da olmadı 15-20 saniye geç kapatsam.
ince hesap adamına dönüşür oldum be blog, sen de günlüğe döndün zaten np.

pantolon üzerine boxer giyen süper kahraman

benim bu, böyle rüya da olmaz olsun.
boxer giymeyi sevmeyen bana rüyamda boxer giydirilmiş, eşitliği savunan bana mükemmel güçler verilmiş.. OLMAZ!
gerçi güçlerim de yarım yamalaktı, uçuyodum ama süzülerek, yükseğe atlayıp süzülüyodum. çok iyi tırmanıyodum sağa sola falan ama. herneyse herşey güzel giderken kafamı FPS oynarmışçasına yere uzattım ve ne göreyim, beyaz üzerine mavi kareli boxer ve simsiyah kotumun üzerinde bu! hemen bi tuvalet bulup yerlerini değiştirmem gerektiğini düşündüm. tuvalet için bi stada tırmanırken arkamdan ufacık bi çocuğun bağırdığını duydum "ALLAH BU! SEN ALLAHSUN!" diye. yanındakilere aldırış etmeden ani bir hamleyle stadın tepesinden atladım çocuğun yanına ve HAŞA DE! HAŞA DE! diyerek omuzlarından silktim çocuğu, meraklı gözlerle bana bakan kalabalığa dönüp ALLAH DİYO LAN! GÜNAH OLM KİMİN ÇOCUĞU BU! HİÇ Mİ ÖĞRETMEDİNİZ LAN! dedim ve 20 metre kadar havaya zıpladıktan sonra süzülerek mekandan kaçmaya başladım. ben süzülürken etrafta bi şeffaflaşma, bi saydamlaşma oluyodu. en son bi baktım tavan, uyanmışım.

12.06.2009

evde tek banyo/tuvalet olması

kadar kötü bişey yok heralde ya, ne zaman biri duşa girse sekerek koridorda gezmeye başlıyorum. yok bide söylüyolar lavaboda işi olan halletsin, duşa giricem diye. ama o zaman olmuyo ki çişim, giriyolar 5dk sonra evde seken bir seyit oluşuyo. bak yine aynı olay, kardeşim girdi duşa, benim çişim geldi. girmese de gelcek miydi? hayır. psikolojik bi şekilde çişim geliyo sanıyorum, çok başarılıyım.

çok sosyal facebook kullanıcıları

sizden korkuyorum, çok sosyalsiniz. böyle sağda solda "rahat" pozlar, her ortamda takılırım ayakları... lan koduğum o kadar sosyalsin ortam çocuğusun 800 tane fotoğraf ekleyecek zamanı nereden buluyosun? ben senin sosyalliğini sikeyim, insanda azcık utanma arlanma olur lan, üşenir en azından insan. yok arkadaş, siz farklı bi yaşam formusunuz, bide anlayamam; barda diskoda takılırken sürekli kamera mı taşıyosunuz lan yanınızda? gidin eğlenin amına koyum! neden bu eğlendiğiniz(!) anı kare kare fotoğraflamak. inanmıyorum ben size, samimiyetinizi sikeyim.

12.01.2009

fotoğraflarının altına uzun uzun yazılar yazan insanlar.

yazmayın. güzel olmuyo. bir de bunların fotoğraf üzerine yazanları var; daha kötü.
fotoğrafa yazı eklemek demişken, photoshop türevi programlarla yıldızdır kalptir ekleyen insanlara da rastlamıyo değilim. genelde ufak kızlar oluyo bunlar, tamam anlarım.
ama ulan ahmet, süleyman, hakkı! lafım size kulağındaki küpeyi parlatan türk gençleri! NEDEN YAPIYOSUNUZ BUNU!?
duyun feryadımı; yapmayın!

11.29.2009

otobüs kapısı açılana kadar mal mal oturan teyze

tamam oturuyosun eyvallah da, kapı açıldıktan sonra birden vahiy gelmişçesine inme heyecanı neden? ulan madem inicen yanaş en azından ne bileyim. öküz gibi oturursun, sonra kapı kapanır sen götünü kaldırana kadar, şöföre bağırırsın KAPTAAAAĞN ORTAKAPI diye. hatta bazen öyle de değil, nireye gidiyong incek voooğr! falan dersin.

seni hiç anlayamadım oturan teyze, hiç bi zaman da anlayamayacağım.

11.28.2009

facebook suggestions kısmında beliren güzel kız

seni çok sevdiğimi bilmeni isterim, sürekli seni ve arkadaşlarını düşünüyorum.
bir gün aynada ruj sürerken çekilmiş fotoğrafın, bir gün yatakta poz verirken...
ne ortak arkadaşımız var ne başka bişey, ama beliriyosun orda. gözlerimin içine bakıyosun. seni çok seviyorum lan.

11.23.2009

OROSPU ÇOCUĞU TTNET!

demiştim ki, çok gitmişim üstlerine. sorun onlarda değilmiş. farkettiğimde çok geç de değildi halbuki, içerideki pcden kontrol ettim hemen interneti. her siteye girebiliyodum. koşar adımlarla odama geldim o uzun ve karanlık koridordan geçerek. operayı açtım; google'a double click çaktım. ve bembeyaz bir ekran tekrardan. suratım duvara dönüştü. sonra farkettim ki torrent açıkmış. ve 103kbps ile dl ilerlemekteymiş. birden oh lan! dedim kendi kendime, o yüzden giremedim demek ki. hemen kapattım downloadu, tekrar google refreshledim. aynı durum söz konusuydu fakat?! ayar mayar kurcalarken farkettim ki ağ bağlantılarımda falan "internet yok!" olarak gözüküyodu durumum. ama son sürat dosya indirebiliyodum.3sn lik bir donuşun ardından tekrar koşarak diğer bilgisayara geçtim, google açıldı, paticik açıldı, en ufak bir sorun dahi yoktu. modeme reset attım koşarak tekrar geldim odama.bütün ayarlarını kurcaladım bilgisayarın fakat yine sonuç 0(sıfır)dı.TELEKOM ANANI SKİYİM OROSBU ÇOCUU, NASI ANLADIN DA SADECE BENİM BİLGİSAYARA GELEN NETİ SİKTİN ŞEREFSİZ diye düşünerekten eski bilgisayarıma yöneldim. biraz google'da araştırma yaptıktan sonra benimle aynı sorunları yaşayan ve bunları çok güzel bir biçimde dile getiren bir elemanın feryadına rastladım, ve yardım da gelmişti bu insana. fakat tek söylenen şey antivirüsün engelliyo olabilir! idi. antivirüslerimiz de farklıydı, sorun ne olabilirdi ki?7-10sn arası bunu düşündükten sonra deneyebileceğim tek(mantıklı olarak tek) şeyin kendi antivirüsüm olan nod32(orosbu çocuu bu çıktı iyi mi)yi kaldırmaktı. hemen açtım control paneli ve kaldırmaya başladım. bilgisayar 4sn kaldı diyodu fakat tamı tamına 3dakika geçmişti aradan. bunlar nod32nin son çırpınışlarıydı. arkaplanda çalışan herşeyi kapatarak sözde yardımcı oldum işlemcime ve geri sayım başladı.10-9-8-7-6... dayanamadım kendim kökledim bilgisayarın reset tuşunu. bilgisayar açıldı ardından, hem de nod32siz.İNTERNETLİ!

11.21.2009

bela okumayın

kimsenin belasını vermeyeceğim.
karma diye de bir şey yok ayrıca, yalan o.

11.19.2009

abartmayın.

bütün gece başınızı tutarak uyumaya çalışırsınız, uyusanız dahi 15dk sonra aynı şiddetle uyanırsınız. köz koymanız gereken yere daha köz mertebesine ulaşamamış kömür koymayın. simsiyah kusarsınız. 3 kere. kustuktan sonra kendime geldim oh ulan demeyin, kendinizi kandırırsınız. sabah kalktığınızda aynı baş ağrısı şiddetini yitirmeden belirir tekrar. sonra duşa girip sağınıza solunuza kaynar su tutarak baş ağrınız hafiflemiş gibi davranmayın. duştan çıkınca hem baş ağrısı hem kıpkırmızı&yanan kollara sahip olursunuz.doktora gidin.ben gitmedim, yoksa siz de pişman olursunuz

11.15.2009

16k

değdi mi ha? 45dk deli sikmiş gibi durakta beklememe değdi mi ha?
değmedi dostum değmedi.

11.10.2009

cep telefonuyla konuşurken parmağı KAPAT tuşunda olan insan

benim lan bu, gerçekten benim. düz adamlık vasfım olm bu benim. ahahaha
öf çok güldüm, yeter.

gireceği bütün siteleri önce google'a teyit ettiren insan

internet=google dır efendim bunlar için.
bilmezler adres çubuğu nedir.küfür de etmeyim diyorum babam da bu gruba dahil çünkü. gerçi şöyle bi çözüm sunabiliriz; yaşlı insanlar bilmez, umursamaz eyw.onlara diil bu aşaadakiler.

ama diğer dangözlere ne demeli lan? bakarsın soğşıl kominitilerdeki fotoğraflarına falan sanırsın ki KRAL! şoplu şoplu fotoğraflar, garip gurip nickler. ulan amına koduğum google olmasa hiçsin lan sen? bide www. falan da ekleyenleri vardır bunların. eklemeyene bi nebze hak veririm uzantısından emin değildir eyw diye de. site adresini eksiksiz olarak google'da aratan orospu çocukları, duyun feryadımı. ananızı skicem olm, sora google çok büyüdü. lan büyür tabi orospu evladı büyür tabi.girdiğin bütün sitelerin hitini google alıyo, sonra dünya çok kapitalist. ben de kapitalistim amına koyum, sizin gibi malı bulmuşken sömürmeyen maldır. şerefsizler.

facebook vb sitelerde albüm oluşturup, albüm adına "BEN" koymak.

ulan şerefsiz, neden yapıyosun bunu? beyninde sorun mu var demezler mi insana?
amına koduğumun götvereni o profil seninse o ekleyeceğin fotoğraflar da senin olmalıdır zaten, ha başkasını eklersin o zaman düşersin not altına "süleyman" diye. ama nedir bu BEEEN diye albüm açıp altına fotoğraf ekledikten sonra yine İŞTE BEEEN yazmak.
anlayamıyo muyuz lan sanki biz armut?!
yok yok, gözlemledim ben bunları;
ya ufak tefek kendine güvensiz kızlar oluyo bunlar, ya da interneti "google" sanan insanlar.

beyninizi sikiyim beyninizi, siktirin gidin lan internetten.

sabahlar olmasın

sıkıntıdan patlıyorum anasnı satiim ya. üyelik aççak sosyallik kasçak site de kalmadı. napçam lan ben? haber sitelerinde yorum kasasım var, ama haberleri okumaya üşeniyorum. oyun oynayasım var, ona da üşeniyorum nedendir bilinmez. şş. okuyosanız bunu bi titrettirin lan. mailim bu kartta yazıyo :uzatır

11.09.2009

vize

amına koyum senin
girmedik diye illa böyle mi yapçan?
böyle mi olcaz bundan sonra?

sabah oldu amk

vizeniz var ve stress yapmak istemiyosunuz he mi?

evet abi! yapmayın stres çok basit.
hiç çalışmaz ve hiç bişey bilmezseniz o ders hakkında, beklentiler sıfır oluyo zaten.ama en ufak bir bilgi dahi olmaması lazım aklınızda, öyle olursa YA ORDAN SORU GELİRSE,BELKİ DE GEÇERİM LAN düşüncesi yer bitirir sizi.kendimden biliyorum lan.
şimdi şöyle yapacaksınız, derslere girmeyin ya da girdiğinizde etrafı seyredin hocayı dinlemek yerine. bütün notlarınız olsun sağdan soldan alınmış fakat açıp bakmayın bile(notlar olmazsa stress olur, kendinizi kandırmış gibi hissedersiniz ÇALIŞIRDIM LAN BELKİ :(:( diye).
herneyse sınav günü yanaştı, gidin girin sınava. sonra çıkın. bitti. stress de yok, sınav sonuçlarını bekleme derdi de yok. tek kötü yanı var, finallerde hocaya göt vermek gerekebilir. ha finallerde stress daha çok artar onu şimdiden söylemekte yarar var. güle güle.

11.03.2009

amerika

ananı sikiyim ananı. üzerinde yaşayan bütün ırkları skiyim. çalışmıyorum ulan. gerekirse 4 yıl boyunca bu dersi vermem ama sana boyun eğmem lan.
ORRRRROSPU ÇOCUĞU SİKTİR GİT Bİ BOK ANLAMIYORUM AK. ABORJİNİNİ DE SİKİYİM PILGRIMİNİ DE SİKİYİM.

11.01.2009

bir gün sonraki vizeleri düşünerek masturbasyon yapmak.

a.k.a. yarınki vizeleri sikeyim.
lan 1 tane olur anlarım da 2 tane neden? neden lan?
iyi hoca dedik, eyw dedik. herif tiyatro verdi bundan sorumlusunuz diye. pf.bye çalışayım madem ya.

10.29.2009

oooo pretty womann

wont u pardon oooo pretty woman..
dımdımpus çus çupçıs çupçıs

burger king

detts dı vey aaa-ha aa-ha!
yeni kampanyanı tuttum bebek, eski günleri hatırlattın bana.
2 farklı hamburgerle yiyişmek(evet?) çok güzel.
ay laaaağyk it aa-ha aa-ha

10.28.2009

şehir dışında okumak, eve geri dönmek falan.

bi de böyle bişey var lan. insanlar okuyo şimdi başka şehirde. yıllardır yaşadıkları yere geri dönüyolar falan sonra tatillerde, haftasonlarında falan. böyle garip bi duygu, herşey değişmiş sokaklar daha sakinleşmiş falan gibisine geliyo insanın. amma velakin; yok öyle bişey lan. herşey aynı, düzen sabit. siz varsınız yoksunuz pek bişey değişmiyo. istanbuldayım relelölölö!!1! falan çok mantıksız yani.
ha ben de şehir dışında okusam ve tatilde istanbula geri dönsem. beni çok özlediğinizi hissettirin lan, feyspuktan falan hoşgeldin mesajları atın, arayın bişeyler yapalım falan diin isterim. ama olmaz, eskiden evde nasıl zaman geçiriyosanız, eve tekrar döndüğünüzde de öyle zaman geçiriyosunuz.biliyorum. çok ciddi blog is over.

her gece saat 1de e10a binen çok şişko amca.


bence sen çok iyi birisin. yüzün sürekli gülüyo, ellerin pofuduk pofuduk. üzerinde sürekli annen evden çıkarken zorla vermiş gibi duran bir kapşonlu/hırka bulunuyo. suratından kimse hakkında kötü bişey düşünmediğin okunuyo. birileri muhabbet ederken o muhabbetten etkilendiğini falan gösteriyosun böyle sağa sola bakarak. bugün mesela, adam bana klima mı çalışıyo ki ya? dediğinde elini sağa sola sürtmeye başladın, hmmpfs gibi efekler yarattın. ama çok iyi birisin sen bence çok şişko tatlı yüzlü insan.
herşeyden önce, insan gibi insansın lan.
ama anlamadığım şey, nasıl her seferinde aynı yere oturmayı başarabiliyosun?

10.27.2009

sabahın 8inde beni matkap sesleriyle uyandıran kürt.

senin beynini sikiyim beynini.
sabah 7ye kurduğum saati 10-20 dk aralıklarla erteleyerek 9da tamamen uyanma planımı altüst etmen yetmiyomuş gibi beynimi şişirdin.orospu çocuğu musun lan sen? derdin ne ak. git boya badana işini yap sabahtan. öğleden sonra ne bok yiyosan ye, sen çalışırken beynimiz sikilmek zorunda mı lan şerefsiz ipnetor. hayallam yaa. düşün ölün lan. hepiniz ölün şerefsizler.

bitmeyen kibrit

o kadar da önemli bişi diilmiş ya.
yakıyorum sürekli bide istemsiz istemsiz. ayar oldum içinde alkol olan herşeye sürttüm ucunu. resmen mutluluk veriyo ama sonra insan yaptıklarını düşününce pişman oluyo lan. neden? diye sorarsa hele yandı.
bide bitirrim ben bunu, valla. ilk başta 2-3dk sönmeden yanabiliyodu. şuan 10-20sn sonra alev sönmeye başlıyo. içine oturtup bekletmek gerekiyo. şerefsiz bekledikten sonra iyi yanıyo ama hee. çestırfiyıld sigaramdan bir dal daha eksildi bu şeyin yüzünden ama, üzüldüm. o sigarayı birayla birlikte tüketmek için saklıyodum(bu satırları okuyosanız anneme falan söylemeyin lan. lütfen.). olsun, daha çok var.
ilerleyen zamanlarda yine rapor yazıcam bu konuda. bizi izlemeye devam edin anacıığm :dümdüzkütsaç :leventkırcanınkarısı :olacakokadar :selam

lan. yoksa bizden ayrılmayın mıydı? ne diyodu olm o karı?

10.25.2009

lan yeaa

nezman maçı izlesem bi arkadaşımın evinde, elimize alıp geri dönüyoruz. izlemicem olm bi daha diyorum her seferinde ama gidip tıklım tıklım sıkış sıkış sağda solda izleyip bir de üzerine para vermek yerine TAAM LAN GELİİM İZLERİZZ ZEHEHE diyorum. yine elime alıyorum. ama keytaya saygı duydum. iyi vurdu.eyvallah. elano, seni de sevdim. gökan zan siktir git orospu çocuğu diyorum ve bloğu bitiriyorum. gidiyim teyzemle falan muhabbet ediyim ben. sçs.aeo

yok böyle bişey ya.

resmen.
bu blog bir aşk gibi lan. böyle yazıyorum sürekli, gerekli(şaka lan gereksiz hepsi) şeyler de yazıyorum gibi hissediyorum bazen. ama okunmadığını da biliyorum, her an okunabilirmiş gibi tetikteyim de ayrıca. bi yandan da okunmasın lan daha rahat yazıyorum zwehehe diyorum.

AMA BUNU NEDEN YAPIYORUM?
kilit soru bu bence. bak yine kendi kendime tartışçam burda, beyin fırtınası gibin.
ben bunu bir amaç uğruna yapmıyorum lan. tartışçak bişey yok. dağılabilirsiniz, toplandıysanız tabi. toplanmadıysanız gerek yok, toplanmadıysanız bu satırları okumanıza da gerek yok.peki bu girdi(evet girdi) neden bu kadar uzuyo? breh ak. evet ayrıca insanın yazdıkça yazası geliyo(gönderme yaptım).

TRAAAOUWL TRRAAAOUWL!!

dilini yirim. uzat bakiim, heh şöyle.

10.22.2009

ooo 10 gündür bişey yazmıyomuşum lan.

şindi blogcuğum, 10 gündür bişey yazmamam seni açıp bakmamam anlamına gelmiyo. severim, sayarım seni bilirsin. her gün açıp bakıyodum ben nabıyo bu oralarda gibisinden, valla lan. ama yazmak nasip olmadı. şimdi de kendi zamanımdan çalıyorum. işim gücüm var şerefsiz, senle mi uğraşıcam? siktir git lan burdan.

10.12.2009

do it!

üşendim ya, uyıycam ben şindi. 

suk it

götine koyim lan, sıkıldım baya

fuk it

cebime koydum

selam dost.

ben geldim yine, baktım ne var ne yok diye.

ne olabilir ki lan farklı? iki rating kazandık diye resmen götümüz kalktı. 

işin aslı kazanılmayan ratingde saklı, zehehe.

çok sıkılıyorum lan, sabahın köründe kalkıp saç maç yıkadıktan sonra yola çıkıp okula gitmek var yine. her düşünüşümde ne gerek var ki? desem de. bi şekilde isteksiz de olsam bu hareketi tekrarlıyorum. ha gidip bi bok yaptığım da yok, derste tetris oynayıp etrafı süzüyorum. 

herneyse yaa, skerlerl. yattım ben bye. sabah yine bakıcam, aynı yerde ol. yeni blog açmayla uğraşamam. sevdim seni. grş sçs aeo

9.22.2009

Trollin Attempts

Şindi kalitesiz de olsa bulunduğum troll girişimlerini paylaşıcam burda. Olur da sıkılırsanız(!) deneyin lan. eğlenceli oluyo. arkadaşlarınız atar dahi yapsa trolle devam ederek hepsini yıldırabiliyosunuz.

ha ben datlu emocuğu tanımam. o yüzden ebesini bile fds bye.







9.14.2009

lan ya

yine uzandım böyle mis gibin.

sıkı-

aaa kolam vardı lan benim gidip içeyim.

9.08.2009

yine

yine kurudu dilim damağım, dün böyle olunca blog açtım.

şimdi hem açılmış bir blog hem de kuru bir dil damağa sahibim.

dünkünden daha kötü bir durum, bilsem dün blog falan açmazdım.

JET ALİ!

jet aliyle tanıştım ben bugün, tanıştım derken sitesine ulaştım ve tanımış oldum. adam iyi, adam iddaalı.

şimdi bu adam.., yada üşendim ben ya böyle uzun uzun yazmaya.

www.jetali.com

adam bundan ibaret işte. merak eden girsin baksın banane yahu.

yine mi lan?

yine gece oldu. yine saatler hayyyvan gibi akıyo ve yine uyumamak için saçma sapan şeylerle uğraşıyorum. blogdan ne anlarım ki ben? olsun bakalım deneyeceğiz artık. denencek bişey olmadığını düşünsem de bir önceki cümleyi editlemicem, editlemek yerine yeni cümleler kurcam bu blog sitesinde önümüzdeki yıllarda, ilk baştan belirteyim bunu ben.sonra vay efendim bu eleman saçma sapan uzatıyo, imlalara dikkat etmiyo, büyük küçük harflere ne oldu, neden satırbaşı yok demeyin. yok işte.

o zaman selamlar.