a.k.a. yarınki vizeleri sikeyim.
lan 1 tane olur anlarım da 2 tane neden? neden lan?
iyi hoca dedik, eyw dedik. herif tiyatro verdi bundan sorumlusunuz diye. pf.bye çalışayım madem ya.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-içecek bir şey alır mıydınız?
naber?
sıf selamsız sabahsız demeyin diye düştüğümüz durumlara bak ak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder