cidden çok güzel bişey olduğunu ve günümün 2-3 belki 4-5 saatini sadece bir şeyler okumaya harcadığımı anladım ben. ama önemli olan ney okuduğumuzmuş. ben saçma sapan işe yaramıycak ne var ne yok okuyorum evet, bi kere olsun bana faydası olcak bi kitap okumadım. okumam da, banane lan. sıkıcı oluyo onlar falan çünkü. ama böyle bokum bokum tespitler okumak, meheherere diye gülmek okuduktan sonra falan çogzel.
insanların yıllar önce söylediği sözleri falan okuyup vay anasını adam tespit sıçmış ak falan diyorum, sonra da dünya değiştolm diyerek o sözlerden hiç bi ders almıyorum. ya da forumlardaki tartışmaları falan okuyorum. adam critlemiş vehöhe diyerek sayfayı değiştiriyorum ardından, 2 güne unutup gidiyorum okuduklarımı. hayvan gibi de zaman geçiriyorum bu şekilde. biri de dürtmüyo ki al şu kitabı oku lan, al şu notları oku lan sınavın var diye. sınav kıçıma doğru hızlı hızlı ilerlerken de bişeyler yazayım ki süper olsun, yazmış olayım diye açıyorum blogu. bak yazdım şindi, birazdan da okuycam bu yazdığımı yayınlamadan önce. çünkü ben saçma şeyler okuyan bi insanım. bence şu cümleyi görüyosanız siz de saçma şeyler okuyan insanlardansınız. okumayın, gidin ders mers çalışın. hayatınızı onlar kurtarcak bak. valla lan, kurtarır bence. o zaman ben dizimi bitireyim, kaldı bi buçuk bölüm zaten. sonra da ders çalışayım. ardından da alarmı öyle güzel bi saate kurayım ki hem kalktığımda yeterince uyumuş gibi hissedip "gitmesem de olur bence okula" diyene kadar duşta bulayım kendimi, hem de sınava falan yetişebileyim ki 2 in a row! yazsın kafamda. çünkü ben dün sınava girdim, çünkü yarım sayfa bişeyler yazdım o kağıda. ve sonra evet o yazdığımı da okudum. çünkü ben saçma şeyler okurum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder