6.05.2010

3

hani sabah(burası biraz yalan oldu, sabah uyanma işi zor) yataktan kalkar kalkmaz ayaklar kettla'a gider ya, koyar suyu ve basar düğmeye. su ısınana kadar işenir(el yıkarken 2 kere happy birthdays to you boris şarkısı tekrarlancak!) ve tekrar hızlı adımlarla mutfağa gidilir ve kaynayan su görülür. el buzdolabındaki 3ü1 aradaları arar. ardından karton bardakta kahve yapılır ve ilk yudum alınır kaynar kaynar. o paramparça boğazı deler ve geçer mis gibi kahve, sadece o his için uyanılır işte. bilgisayar başına geçilip sigara yakılır genelde. maildir ,forumdur, blogdur, fbooktur kontrol edilir. kahve bittiğinde bilgisayardaki tüm iş de bitmiş olur. 15-20dk amaçsızca oturduktan sonra duşa girme kararı alınır ve duşa girilir. çıkınca bi kahve daha içilir ve belki kahve sonrası üşenmeyip bişeyler yenir. yemekten sonra sigara imba gider olm! diyerek sigara yakılır ve insanın canı yine kahve çeker, ve evde kola da bitmişse günün 3. kahvesi uyandıktan neredeyse 2 saat falan içinde tüketilmiş olur. güzel olur. sonra evde aylak aylak dolanmaya başlanır, yapçak bişey yoktur. insanları ararsınız "gelsenize plx" modunda, gelirler. giderler, bi kahve ve sigara da onun üstüne. sıkıntı eğer gerçekten sıkıntıysa, saate aldırmaksızın bi çıkayım dolanayım modunda parka atarsınız kendinizi. telefon çalar ve 2 gün sonra olmanız gereken yerin adresi verilir, saati verilir. stress başlar, sanki zaman yokmuş gibi eve gitme isteği belirir içinizde, gider bi kahve daha yapar ve bilgisayar başına geçer ardından google mapsi açar adresi tamamen öğrenir, neyle nasıl gideceğinizin planını yapmaya başlarsınız. o saatte verilen adreste olmak için planlar yapılır, bi sonraki gün tamamen o planlarla geçer kafada falan, bi bok yapmadan.

bazen eğlenceli de olsa genelde kafa siker bu olay falan işte, neyse bitiremedim yazıyı fds.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder